top of page

FAQ

  • Kam všade posielate rastlinky?
    Rastlinky posielame v rámci Slovenskej republiky.
  • Akým spôsobom je možné dostať sa k rastlinkám?
    Sú štyri spôsoby a to: Osobný odber v Starom meste na prevádzke Palisády 11, Bratislava, pod Bratislavským hradom počas otváracích hodín (pondelok-piatok 14:00-19:00 a v sobotu 9:00-15:00 hod v Starej Tržnici - Nám. SNP 25 (nie pravidelne) Rozvoz v rámci Bratislavy Zasielanie prostredníctvom DPD kuriéra. Kuriér je v dnešnej dobe najspoľahlivejší a najrýchlejší prostriedok v rámci doručenia. Jednak nemusíte chodiť na poštu, balík je doručený na uvedenú adresu priamo k vám domov alebo do práce (už do 1-2 dní po jeho objednaní, čiže rastlinky nie sú dlho v krabici, či už počas letných alebo zimných mesiacov) a vyhnete sa takto kontaktu s väčším množstvom ľudí. V 98% prípadov sú rastliny doručované hneď na druhý deň, preto využívame už len služby kuriérskej spoločnosti.
  • V ktoré dni sú rastlinky posielané kuriérom?
    Kuriérom rastlinky posielame 3 dni v týždni (pondelok až streda), keďže kuriérska spoločnosť nezaručuje doručenie do 24 hodín, aby sme minimalizovali riziko, že rastlinky ostanú na víkend v depe. Cena za kuriéra je 4,9 eur. Pri nákupe nad 100 eur je doručenie kuriérom zadarmo.
  • Ako často robíte rozvoz v rámci Bratislavy?
    Rozvoz robíme počas celého týždňa. Cena rozvozu v rámci Bratislavy je 3,9 alebo 4,9 podľa toho, či je rozvoz v rámci toho istého dňa, ako sa vytvorí objednávka alebo na druhý deň. Pravidelne každý piatok doručujeme zadarmo v rámci Bratislavy v doobedňajších hodinách. Platí pre objednávky vytvorené do 24:00 hod vo štvrtok, aby sme si stihli všetko prichystať. Ak urobíte objednávku neskôr, rastlinu Vám doručíme na ďalší piatok alebo si ju môžete prísť vyzdvihnúť počas pracovného týždňa na predajňu.
  • Viem zmeniť adresu doručenia?
    Áno, pokiaľ ešte zásielka nebola odoslaná, prosím kontaktujte nás a my adresu veľmi radi zmeníme.
  • Aké sú spôsoby platby za rastlinky?
    Sú štyri spôsoby a to buď prevod na bankový účet, online platby kartou (online objednávky) v hotovosti alebo kartou pri nákupe na predajni.
  • Viem mať doma rastlinku v ten istý deň kedy si ju objednám?
    Áno, je to možné v rámci osobného odberu u nás na predajni alebo expresného doručenia po Bratislave v cene 4,9.
  • Ako viem zrušiť objednávku?
    Kontaktujte nás prosím prostredníctvom emailu info@zelenaizba.sk alebo telefonicky na čísle: +421919170304 a my vám radi vysvetlíme postup.
  • Prišla mi poškodená zásielka, čo mám robiť?
    Rastlinky sú krehký tovar. Hoci sa ich snažíme dôkladne zabaliť proti poškodeniu a v chladnejších mesiacoch aj proti nepriaznivosti počasia, môže sa stať, že sa transportom poškodia. Preto vás prosíme, aby ste zásielky skontrolovali hneď pri vyzdvihnutí a kontaktovali nás obratom zaslaním fotiek a čísla objednávky do 24 hodín. Na ďalšom postupe sa spoločne dohodneme.
  • Bude moja rastlinka vyzerať rovnako ako na fotke?
    Každá jedna rastlinka je originál, preto ani jedna nevyzerá rovnako ako druhá. Rastlinky sú však zdravé a pri vhodnej starostlivosti sa im bude určite dariť:)
  • Čo mám robiť ak je rastlinka vypredaná a ja by som ju veľmi chcela/chcel mať doma?
    Neváhajte nás kontaktovať.
  • Viete mi zohnať rastlinku, ktorá sa mi páči a túžim po nej aj keď ju nemáte na stránke?
    Áno, urobíme všetko pre to, aby sme vám rastlinku zohnali, neváhajte nás prosím kontaktovať.
bottom of page